ضرورت شکست تکفیری ها در سوریه

مقامات بلندپایه حزب الله لبنان در مراسمهای بزرگداشت شهدا بویژه شهدای دو انفجار تروریستی برج البراجنه تاکید کردند که اولویت باید مبارزه با تررویسم تکفیری و دشمن صهیونیستی باشد.

به گزارش موعود، مقامات بلندپایه حزب الله لبنان در مراسم‌های بزرگداشت شهدا بویژه شهدای دو انفجار تروریستی برج البراجنه بیروت که روز یکشنبه در برخی از مناطق این کشور برگزار شده، بر ضرورت به کارگیری همه تلاشها برای مبارزه با تکفیری ها تاکید و از نیروهای امنیتی این کشور به خاطر دستگیری باندهای تروریستی و تعقیب تروریستها قدردانی کردند.

شیخ یزبک: از نیروهای امنیتی قدردانی می کنیم

شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله از تلاشهای نیروهای امنیتی این کشور در شناسایی تروریستها و دستگیری آنها قدردانی کرد.

وی در مراسم بزرگداشت شهید مجاهد احمد مصطفی البزال در شهرک البزالیه ضمن قدردانی از تلاش نیروهای امنیتی این کشور در راه حفظ ثبات و امنیت شهروندان از اینکه سالروز استقلال لبنان فرارسیده و این کشور تا به امروز بدون رئیس‌جمهور است ابراز تاسف کرد.

سید هاشم صفی الدین: اولویت باید مبارزه با تروریسم تکفیری واسرائیل باشد

سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله از همه احزاب و جریانهای این کشور خواست که برای برقراری ثبات و امنیت در لبنان، بر مبارزه با تروریسم تکفیری و دشمن اسرائیلی متمرکز شوند.

وی طی سخنانی به مناسبت هفتمین روز شهادت خضر محمد علاء الدین در حسینیه شهرک مجدل سلم جنوبی بر ضرورت استفاده از فضای مثبت برای حل بسیاری از مشکلات لبنان بویژه مشکلات امنیتی تاکید کرد.

صفی الدین اظهارداشت که بعد از انفجارهای تروریستی برج البراجنه مسئولیتهای ما ایجاب می کند که بیش از گذشته در میادین نبرد و جهاد برای مبارزه با تروریستها حضور داشته باشیم.

نبیل قاووق: شکست دادن تکفیری ها در سوریه ضرورتی ملی است

از سوی دیگر شیخ نبیل قاووق نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله طی در سخنانی به مناسبت هفتمین روز شهادت عادل ترمیس در حسینیه شهرک طلوسه جنوبی تاکید کرد که شکست داعش و تکفیری ها در سوریه یک ضرورت ملی برای محافظت از لبنان است.

وی افزود: مبارزه با تکفیری ها نباید متوقف شود و نباید در این راه هیچ سستی و غفلت صورت گیرد و 8 مارسی ها و 14 مارسی ها و همه گروههای سیاسی باید به منظور محافظت از لبنان و مردم آن در برابر تروریسم تکفیری مواضعی قوی اتخاذ کنند.

قاووق اظهار داشت که تا زمانی که مقرهای تروریستها در ارتفاعات رأس بعلبک یا سوریه وجود داشته باشد، نمی توان امنیت و آرامشی برای لبنان تصور کرد.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که ما در نبرد با تروریستها به دنبال فتح المبین هستیم و مبارزه خود را به امید آینده ای که هیچ داعشی در لبنان و در سوریه باقی نماند تکمیل می کنیم.

در پی دو انفجار تروریستی در منطقه برج البراجنه در حومه جنوبی بیروت بیش از 43 تن شهید و 200 تن زخمی شدند.

گروه تکفیری صهیونیستی داعش مسئولیت این دو انفجار تروریستی را بر عهده گرفت.

بعد از این انفجار دستگاههای امنیتی لبنان شمار زیادی از عناصر تکفیری و تروریستی بویژه عناصری که در این دو انفجار دست داشتند را دستگیر کردند.

منبع: تسنیم

شاهد أيضاً

بن غفير: زعيم الإرهاب قائدا للأمن!

بن غفير: زعيم الإرهاب قائدا للأمن!

الاخبار – القدس العربي: قام جندي إسرائيلي بتهديد نشطاء فلسطينيين وإسرائيليين كانوا يتضامنون مع أهالي …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.